Titanic Luxury Collection Bodrum, etkileyici Ege manzaralı şık restoranları ve barları ile muhteşem lezzet deneyimleri sunuyor. Alerjen, glüten, laktoz ve vegan hassasiyetine son derece önem veren tesis, bu doğrultuda özel menü talebine uygun hizmet veriyor. Günün 24 saati açık ve a la carte hizmet veren Bistro 24 Restoran’da Bistro Lounge servisi almak mümkün.
Tesis bünyesinde birbirinden farklı konseptlere sahip toplamda 15 bar mevcut olup, konsept dahilindeki tüm ürünler tüm barlarda servis ediliyor. Kalite standartlarına önem veren servis anlayışı ile tesisteki tüm mekanlarda içilen alkollü içeceklerin, otelin en uzak köşesindeki barda dahi servis edilmesine özen gösteriliyor. Tesisin her noktasında misafirin konforuna önem veren servis ekibi, sahilde dahi içecek servisini misafirlerin bulunduğu alana taşıyor.
Sıra dışı hizmetleriyle beğenilen ve isimlerini özel kokteyllerden alan Limonçello Bar ve Bellini Bar başta olmak üzere içinde birçok konsepti barındıran Sports Bar misafirlerini bekliyor.
Kids’ Club’da öğün saatlerinde çocuklara özel a la carte restoranda konsept dahilinde menüler sunuluyor.
Parkfora Gurme Açık Büfe
Güler yüzlü karşılama ve masaya eşlik etme hizmeti, deniz manzaralı masalar, Güvercinlik Koyu’nu gözler önüne seren açık oturma alanları, birçok seçeneği ile göz dolduran çeşitli yemekler, hijyen kurallarına bağlı ve kusursuz sunumu ile dikkat çeken Parkfora, kahvaltı, öğle yemeği ve akşam yemeği hizmeti sunuyor. A la minute yemek pişirme istasyonları, temalı büfeler ve gurme açık büfe hizmeti veren restoranda, günün her öğününde yerli ve yabancı birçok alkollü içecek seçeneği ile her sabah taze sıkılmış meyve suyu çeşitleri konsept dahilinde sunuluyor.
Snack (Atıştırmalık) Restoranlar
Kalite ve lezzetten ödün vermeyen politikasıyla hizmet veren restoranlar, Anadolu’nun dört bir yanından birçok yöresel lezzeti sunmak için o yörenin ustaları, şefleri ve ürünlerini otel bünyesinde buluşturup misafirleri doğrudan o lezzetin yöresine götürebiliyor.
A la Carte Restoranlar
Misafirler kapıda güler yüzle karşılanıyor ve rezerve edilen masaya kadar kendilerine eşlik ediliyor. Tesiste, akşam yemeğine en uygun şarap önerisinde bulunacak uzman sommelier hizmeti de sunuluyor.
Servis edilen o yemeğin ülkesindeymiş gibi hissedeceğiniz konsept restoranlar: Yamas Restoran (kuver ücretli), Pascarella Restoran (ücretsiz), Hasır Restoran (ücretsiz), Nori Restoran (kuver ücretli), Beef Grill Club (kuver ücretli), Bistro 24 (ücretsiz tüm gün)
Restoranlar
Nori A la Carte Restoran(Ücretli)
Bistro 24 A la Carte Restoran (Tüm Gün)(Ücretsiz)
Pascarella A la Carte Restoran (Zengin İtalyan Mutfağı ve Snack Menü)(Ücretsiz)
Yamas A la Carte Restoran (Ege ve Akdeniz Mutfağı)(Ücretli)
Hasır A la Carte Restoran (Geleneksel Türk Mutfağı)(Ücretsiz)
The Beef Grill Club A la Carte Restoran (Steak House)(Ücretli)
07.00-02.00 Coffee Shop
08.00-11.00 Kahvaltı (Parkfora Ana Restoran)
08.00-20.00 BeFine Vitamin Bar
09.00-11.00 A la Carte Serpme Köy Kahvaltısı (Hasır A la Carte Restoran) (Kuver Ücretli)
09.00-11.00 Kahvaltı (Pascarella A la Carte Restoran)
09.00-18.00 Crab Social Bar
09.00-18.00 Private Pavillion Bar
09.00-00.00 Kikoa Bar (Kikoa Kids Club)
10.00-18.00 Pool Bar
10.00-18.00 Bellini Bar
10.00-18.00 Limoncello Bar
10.00-18.00 Private Pavillon Bar (Ücretli)
10.00-18.00 Dondurma-Meyve Sahil Bar
10.00-18.00 Yamas Bar
12.00-02.00 Irish Pub
12.00-14.00 Öğle Yemeği (Kikoa Club A la Carte Restoran)
12.00-16.00 Öğle Yemeği (Yamas A la Carte Restoran)
12.30-14.30 Öğle Yemeği (Parkfora Ana Restoran)
12.30-16.00 Öğle Yemeği (Hasır A la Carte Restoran)
12.30-16.00 Öğle Yemeği (Pascarella A la Carte Restoran)
13.00-21.30 Dondurma & Waffle Evi
14.00-17.00 Beef Grill Club
14.30-23.30 Pastane (Caprice Patisserie)
16.00-00.00 Wine House (Ücretli)
18.00-20.00 Akşam Yemeği (Kikoa Club A la Carte Restoran)
18.00-01.00 Sports Bar
19.00-21.30 Akşam Yemeği (Parkfora Ana Restoran)
19.30-22.00 A la Carte Restoranlar Akşam Yemeği (Beef Grill Club)
19.00-22.00 A la Carte Restoranlar (Hasır, Pascarella, Yamas ve Nori)
21.00-00.00 Show Bar
22.00-02.00 Crab Night Bar
24 Saat Lobi Bar
24 Saat Oda Servisi (Ücretli) (Exclusive Swim Up ve Villalarda Ücretsiz)
Bistro 24 (7/24 A la Carte Restoran)
Yağışlı havalarda ücretsiz şemsiye ve yağmurluk hizmeti, yağışlı hava ve mevsim geçişlerindeki kötü hava şartlarında kapalı alternatif mekanlar, ücretli olarak sahilde cabana, ücretli terzi hizmeti, ücretli yat kiralama ve yat bağlama hizmeti mevcut.
Tesiste, yetişkinler için özel dizayn edilmiş 6 adet su kaydırağı ve çeşitli yaş kategorileri için özel dizayn edilmiş 3 adet su kaydırağı bulunuyor.
Misafir Asistan Hizmeti
Otelde konaklayan tüm misafirlere saat 08.00 ile 00.00 arasında asistan hizmeti sunuluyor. Misafirler çıkış gününe kadar özel asistanları ile her konuda iletişim kurabilir.
Misafir Çağrı Merkezi
Misafir Çağrı Merkezi 7/24 tüm misafirlere hizmet veriyor. Misafirler tüm talep ve isteklerine birçok dilde hızlıca çözüm odaklı hizmet alabiliyor.
Karşılama ve Uğurlama:
Check-in sırasında yetişkinlere köpüklü şarap, çocuklara özel sunum
Lobide soğuk havlu servisi
Çikolata kaplı çilek
Tüm misafirlerimize özel hoş geldin kokteylleri
Karşılama ekibi tarafından tüm misafirler için organize edilmiş bireysel check-in hizmeti
Girişte misafir asistanları tarafından odalara eşlik edilmesi
Engelli konuklara özel karşılama hizmeti
Check-out sırasında kendi aracı ile gelen misafirler için soğuk, sıcak içecek ikramları, araç parfümü ve ıslak mendil
Villa Konsepti
Havalimanında VIP karşılama
Ücretsiz çift yön VIP Havalimanı Transferi
Özel Villa ikramları
Odada Check-in / Check-out Hizmeti
Müsaitlik doğrultusunda konaklama boyunca özel pavilyon alanında pavilyon hizmeti
Butler Hizmeti
Turn Down Hizmeti
Bvlgari Banyo Buklet Malzemeleri
Butler Eşliğinde Buggy Hizmeti
Ücretsiz Çamasır Yıkama ve Ütü Hizmeti
Gazete Servisi
Deri Kılıf Anahtarlık, Plaj Çantası
Smart TV
Luxury Minibar
Setup
Ücretli Hizmetler
Motor Yat ve Yelkenli Gulet ile Özel Turlar, Transferler ve Yat Kiralama Hizmetleri
Titanic Yat Club Marina Hizmetleri
Pavilyon Hizmeti
BeFine Spa Terapi ve Bakım Hizmetleri
Özel Organizasyon ve Etkinlikler
Özel Kavdan Seçme Şaraplar
Konsept Haricindeki Premium İçecekler
Show Center’da Özel Servisleri ile Loca kiralama
Yıkama ve Kuru Temizleme Hizmeti
Oda Servisi
Bebek Bakıcısı (12 aydan büyük)
Özel Yetenek Dersleri
Su Sporları
Nargile
Rent a Car Deski Concierge
Helikopter
A la Carte Restoranlar (Beef Grill Club, Yamas ve Nori Restoran)
Günübirlik Otel Kullanımı
Designer Store ve Market
Kuaför
Fotoğraf Stüdyosu ve Çiçek Hizmetleri
Doktor, Hemşire ve Eczane Hizmetleri
E-Bike
Doğum Günü Hizmeti
Odaya Köpüklü Şarap
Doğum Günü Pastası
Canlı Çiçek
Özel Sunum
Canlı Müzik ve DJ Eşliğinde Yatta Doğum Günü Kutlamaları (Ücretli)
Kişiye Özel Doğum Günü Pastası (Ücretli)
Doğum gününü istenilen bir saat için misafir asistanı ile dilediğiniz bir şekilde organize etme seçeneği
Villa misafirlerine özel ücretsiz çift yön VIP havalimanı transfer hizmeti sunuluyor.
Tesiste konaklayan her misafir için 08.00-00.00 saatleri arasında hizmet veren özel asistan bulunuyor.
Dış outletler hava şartlarına bağlı olarak hizmet veriyor.
Balayı paketinden yararlanacak evli çiftlerin, evlilik tarihlerinden itibaren bir ay içinde yapacakları konaklamalar için, check-in sırasında evlilik cüzdanı göstermeleri gerekiyor.
Titanic Luxury Collection Bodrum odalarına giriş, saat 14.00’ten itibaren başlar. Odalardan çıkış saati ise en geç 12.00. Tesise evcil hayvan kabul edilmiyor. Tesiste hizmet veren açık alanların kullanımı ise mevsim koşullarına bağlı.
Aile odaları veya bazı özel odalar haricindeki odalarda yapılacak 2+2 veya 3+1 konaklamalar, odada sıkışıklık yaratabilir ve verilen ilave yataklar sabit yatak konforunda olmayabilir.
Tesiste verilen Luxury Her Şey Dahil konaklamalar, akşam yemeği ile başlayıp, konaklanan gece sayısı kadar akşam yemeğini içerir ve çıkış günü öğle yemeği ile son bulur.
Konaklama yapılacak odanın, aile odası, süit oda gibi özel tip odalar olması halinde, konaklama yapacak misafirlerden herhangi biri otelden erken ayrılırsa, ücret iadesi yapılmaz.
Konum, haritalar ve otelin genel alanlara mesafesi mümkün olduğunca bilgi sunmak içindir. Bu bilgilerin kesinliği konusunda herhangi bir sorumluluk kabul edilmez. En güncel tam yerleşim bilgileri ve yönlendirmelerini temin etmek için doğrudan otel ile iletişime geçilmesi yolcunun kendi sorumluluğundadır. Rezervasyonu yapan kişi otelde konaklayacak tüm kişilerin isimlerini doğru bir şekilde girmekle yükümlüdür. Rezervasyonunuzu yaparken doğru e-posta adresinin ve transferler için doğru cep telefonu numarasının girildiğinden emin olmak kişinin sorumluluğundadır.